Friday night...Alone!

Fredag kväll igen, veckorna bara springer iväg !
Min karl är i vanlig ordning på hockeyträning och jag har parkerat i soffan i min ensamhet..
Ikväll passar jag på att bara lyxa här hemma ! Sitter med hårinpackning, färgar ögonbrynen och har även passat på att scrubba ansiktet med en ljuvlig scrub från matis och ska avsluta med en skön mask!
Matis är ett bra märke jag har hållt fast vid länge, och varit supernöjd med alla prudukter! Men! Slö som jag är så önskar jag en rengöring som tar bort all ögonmakeup ( ja, jag vet att man alltid ska ha en speciell remover för ögonen ) men jag är så seg på kvällarna och vill gärna dra bort allt på en gång ! 
 
Så nu har jag hittat en ny fantastisk rengöring från Bliss!
 
Bliss Fabulous Foaming Face Wash

En lätt löddrande ansiktsrengöring som exfolierar och rengör din hud på ett underbart sätt, så din hud lämnas mjuk och fräsch. Den hjälper till att ta bort makeup och andra orenheter, samtidigt som den skonsamt tar bort döda hudceller så du får en väl rengjord hud med en fräsch fruktig doft.

Som ni ser så fick den även priset som bästa rengöring, Swedish Beauty & Cosmetic Awards 2013 !
finns på Kicks för 245:-  Så bra och prisvärd, ansiktet känns så friskt efteråt, då den har fin fina lätta korn i sig som peelar och fräschar upp huden! LoveLoveLove!
 
 
I övrigt då, hur mår vi ?
Magen växer som bara den, och just ikväll har den varit enorm! Eller ne, inte enorm, vet att den kommer bli rejält mycket större, men huden stramar som bara den och de känns som att jag är på sprick-gränsen, hm, får se om de kommer några bristningar snart eller om jag klarar mig !
8 veckor kvar ganska exakt, så spännande ! 
 
Imorgon hoppar jag in på jobbet för en bröllops makeup och styling, sen ska jag bara njuta hela helgen! Får se om jag får en ensam lördagskväll imorgon då hjärtat ev drar iväg på äventyr.. brukar kännas så tråkigt, men jag unnar honom det alla gånger och vill att han ska passa på nu!  De är då jag lägtar efter dig lite extra mycket mini, vi kommer alltid ha varandra <3 Aldrig ensam nu heller när du ligger i magen och myser, men längtan att få ha dig i famnen och bara vila ögonen på dig är så stor nu !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0