Fiberstrong

 
 
Min nya kärlek till håret, biolage!
 
Biolage är ett märke som länge varit känt för mig, redan från skolan använde vi biolage på salongen, men med tiden tröttnar man, prövar sig fram, hittar nya favoriter.. you name it !
 
Nu efter några år som jag hunnit jobba som frisör och prövat de ena och de andra, och i samband med att jag blev gravid, och har tråkigt nog fått väldigt försvagat hår ( brukar vara tvärt om, fint under graviditet och sen tappar man? Hoppas jag får ett drömhår efteråt ;) ) nåväl.. mitt hår känns kaos, glanslöst och försvagat och påverkats mycket av värme på senaste..Så gav jag biolage en chans igen, och fyfasen vilken skillnad, I Love it!
 
Bara hunnit tvätta de 3ggr och håret känns redan så mkt bättre, självklart kan de ge en "wow" upplevelse bara för att jag inte använt de på ett bra tag, men jag hoppas de ska fortsätta återhämta sig och ge mig drömhåret, haha, önska kan man ;)
 

 

Matrix Biolage Fiberstrong Shampoo
Shampoo som skonsamt rengör och stärker skadat/känsligt hår med Intra-Cylane™ och bambu. Ger håret bättre motståndskraft och naturlig glans. Utan parabener.

 

Matrix Biolage Fiberstrong conditioner 

Balsam för skadat/känsligt hår. Hjälper till att reda ut håret, stärka och tillföra fukt för att förebygga avbrutna hårstrån och ge ett mjukt resultat. Utan parabener.

 

Biolage Fiberstrong för 12x starkare hår.* Fiberstrong kombinerar naturens tillgångar med den senaste teknologin för djupgående vård av skadat hår. Den unika formulan med bambuextrakt och Intra-Cylane™ är framtagen för att stärka skadat/känsligt hår och ge det ny spänst, styrka, vård och mjukhet.

 

Bambu - välkänd för sin styrka och motståndskraft med den unika förmågan att växa i en extraordinärt snabb fart. Bambuextraktet i Fiberstrong ökar hårets motståndskraft och spänst samt förebygger avbrutna hårstrån.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0