gotti gotti

Varför är allt gott så gott ? Enkelt, för att de är så GOTT !
 
I Måndags var jag ledig från jobbet och hjärtat var hemma sjuk, så passade på att göra en riktigt mysig och smarrig, onyttig lunch, pannkakor med grädde, banan & nutella ! nom nom nom <3
Inte lätt att vara gravid och i mitt läge alltid känna sug efter något. Har försökt hålla mig från allt för mycket sött på veckorna, minst en frukt per kväll får göra mig sällskap framför tvn ihopp om att trolla bort sötsuget !
 
Ett annat sug just nu är "det riktiga" träningssuget! Visst försöker jag hålla igång då och då under graviditeten, men går inte att jämföra, jag vill svettas, pumpa och kunna röra mig fritt ! haha!
Tänk vilken förändring min kropp genomgår ? Går in i v.27 imorgon och ligger på +8 kg, känns inte som 8 kg enligt mig, självklart växer magen och blir större, men känner mig sällan så mkt tyngre, eller är jag van att sakta men säkert bli större och större ? Nåväl.. var förbi Anna och Freddan på gymmetluleå idag och införskaffade mig ett par perfekta träningsbrallor med en mudd som vanligtvis viks ned på byxan, och jag kör tvärt om så blir de strålande till min växande mage, och slipper ha någon jobbig kant som skär in under magen !  bra va !?
 
Nu blir det hopp i lådan, imorgon väntar fredag och helg ! gu så ljuvligt!
 
bjuder på bilder från vår golunch och mina nya brallz !
 
natti natt !
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0