Halloween

Haft en otroligt mysig men alldeles för kort allhelgonahelg uppe hos våra familjer i Finland och Gällivare!

Fredag bjöd på halvdag på jobbet, så fort klockan slog 2 checkade jag ut från jobbet och åkte hem och packade väskan och snabbt var vi iväg !
Första stoppet blev Finland hos T's familj ! Bjöds på riktigt mysig och kuslig halloween middag följt av en härlig bastu, klassikern, love it !




Lördag morgon steg vi upp tidigt och hjärtat tog med sig barnen till ishallen, medan jag bestämde mig för att promma dit (ca 4km inkl dödens uppförsbacke) och jag som tidigare nämnt att jag känner mig smidig, pfft.. Dedär + 8 kg gjorde sig påminda i uppförsbacken! Men härligt att få ta sig ut och röra på sig litegrann, blivit alldeles för lite på den fronten på senaste!

Efter lunch hoppade vi in i bilen för slutdestination Gällivare ! Hann åka förbi syster och sambo i stugan innan jag lämnade av grabbarna för bastukväll och tog själv en myskväll med syrran framför tv'n! Skönt !

Idag har vi hunnit med godfrukost hos mamma med spöktårta som efterrätt!




Sen åkte vi till min fina vän Bella som fött sin underbara dotter till världen, åh hon är så fin ! Längtar så mycket tills våran lilla kommer <3 




Stortjejerna busade på och kramades och pussades medan Lill bruden snosade på så mysigt hela tiden :)



Nu blir se prison break innan älskling kommer hem ! Hoppas ni alla haft lika mysig helg som vi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0