Write it down or forget it forever

Försöker påminna mig hela tiden att skriva ner, fota, anteckna.. hur ska jag komma ihåg sen ? hur de var att vara gravid, vad hände hos barnmorskan, hur mycket växte magen osv osv...

kanske inte så roligt för andra att läsa, men mycket viktigt för mig att komma ihåg och kunna gå tillbaka och minnas !

Nåväl, ligger redan på +8 KG ! herregud ! sista veckorna bara small till och gick från 5 till 8 på nolltid..undra vart vikten slutar ?

Var hos BM senast 18 oktober (ni ser, två veckor senare kommer anteckningarna). Därför skriver jag nu upp så jag kommer ihåg, Minis hjärtljud låg på ca 144, och vi mätte magen för första gången, storlek 26 hade jag iaf vad de nu säger er och mig !

Nästa träff är Fredag 8 nov, dvs om en vecka, jag går då in i vecka 29, 28+0. Vi har även varit på vår första föräldrautbildning, spännande ! En grupp på 7 par, varav första ska få i början på december, och vi bland de sista i slutet på januari !

Har varit väldigt livat i magen här på slutet, framförallt på kvällarna har bebis busat runt förfullt, älskar känslan, längtar verkligen efter dig lillhjärtat!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0