Lördag 12 oktober

Åh vilken mysig lördag vi hade igår, får uppdatera mig här från sängen och mobilblogga lite !

Började dagen som alltid, tidigt ! Konstigt nog sover jag aldrig längre på helgerna, vaknar av mig själv i vanlig ordning, vilket också kan vara riktigt härligt ! Dagen blir så mycket längre.

Uppe med tuppen åkte jag till Ica Maxi medan min Karl fortfarande låg kvar i sängen. Handlade inför kvällens trerätters som vi åt tillsammans med Sofie & Johan och lilla Nova! Otroligt lyckad och smarrig middag och alltid lika trevligt när vi ses!
Kräftsoppa med vitlöksbröd serverades till förrätt, och som följd en otroligt god oxfilé med pepparsås & klyftpotatis som Johan och Sofie så ljuvligt lagat (inser att jag är frukostsugen när jag pratar om mat) haha ! Middagen fick avslutas med en av mina absoluta favoriter, mintchokladpannacotta med hallon, mums ❤️  Jag slängde ihop soppa och efterrätt på förmiddagen då jag och T var bjuda på dop för finaste Lilly Elvira, jätte vackert dop och varje gång jag tittar på denna söta lilla tjej kan jag inte hjälpa att längta så fruktansvärt till vårtlilla hjärta kommer! Min släkting Andre och Madelene har verkligen satt en liten ögonsten till världen !

Bjuder på lite dåliga mobilbilder, tyvärr, så är de när man är i sista minuten och batteriet på kameran är totalt urladdad!

Dagens donnor , Elvira och Nova ❤️









Nu har det kurrat tillräckligt länge magen! Ska smyga upp ur sängen och förbereda en brakfrukost till mitt hjärta när han vaknar! 

Njut av denna fina söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0