Pom poms

Pysslar och donar här hemma för att fylla ut dagarna! 

Har letat efter något att hänga ovanför babysängen, samt något till väggen! Men vet inte vad jag ska våga hänga på väggen med tanke på allt som kommit upp senaste tiden, saker som ramlar från hyllor / hyllor som lossnar från väggen, tavlor som faller? Nja.. Får vänta tills jag hittar något säkert alternativ ! 

Klickade in på styleroom här om dagen för lite inspiration och hittade söta pom poms i tyll! Igår åkte jag och hjärtat in till stan och handlade, så fick jag pyssla här hemma medan min kärlek pysslade om vår bil istället, så snygg blev den vår pärla ! Min Karl är bäst <3

Bilder på bilen har jag inte, men på de fina pom pomsen som nu hänger ovanför minis säng <3





Vad tycks ?:)

9 dagar kvar till BF!
kan inte förstå att bebis kan titta ut när som helst ?

Vi längtar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0